جزئیات سفر قالیباف به سیستان وبلوچستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۱۴۳۰
جزئیات سفر قالیباف به سیستان وبلوچستان
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس مجلس به سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم چالش ها و کمبودهای این استان حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالناصر درخشان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سیستان و بلوچستان گفت: در این سفر سه روزه قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی از طرح ها و پروژه های سیستان و بلوچستان بازدید کند.

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است به صورت چهره به چهره با مردم گفتگو کند و در جریان مشکلات عدیده و دغدغه های مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله اهداف اصلی سفرهای دوره ای رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون های مجلس، پیگیری و حل مشکلات مردم است.

درخشان افزود: امیدواریم پتانسیل های بالقوه و فوق العاده استان سیستان و بلوچستان در این بازدید مورد توجه قرار گرفته و از سوی دیگر چالش ها و کمبودهای استان هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تفاوت های معناداری که استان سیستان و بلوچستان در شاخص های توسعه دارد، لازم است مسئولان کشور نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند تا با کمک یکدیگر بتوانیم بخشی از مشکلات عمیق و ریشه ای مردم را حل و فصل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رؤسای کمیسیون های صنایع و معادن، عمران و کشاورزی، آب و منابع طبیعی هم در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز