آزادی گروگان ۱۳ ساله در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶۹
آزادی گروگان ۱۳ ساله در سیستان و بلوچستان
نوجوان ۱۳ ساله بندرعباسی پس از ۵ روز اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان از چنگال آدم‌ربا آزاد شد.

به زارش خبرگزاری برنا ،  جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:مهرماه امسال در پی گزارش یک فقره آدم ربایی نوجوانی ۱۳ ساله در شهر بندرعباس و انتقال پرونده نیابت قضایی به شهرستان نیکشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی گفت : با بررسی پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر مشخص شد، آدم‌ربا به دلیل یک سری اختلافات مالی این نوجوان را پس از ربودن از بندرعباس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به سمت نیکشهر متواری شده است. تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری فرد گروگانگیر آغاز کردند.

سردار طاهری افزود: سرانجام پس از ۵ روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این نوجوان در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی قضائی با حضور در محل، پس از محاصره مخفیگاه، زمانی که آدم ربا عرصه را بر خود تنگ می بیند، فرد گروگان را رها و به سمت ارتفاعات روستا متواری می‌شود.

نوجوان ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشت و تلاش برای دستگیری متهم متواری پرونده ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز