نشست مدیرکل ورزش و جوانان با سمن های جوانان استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۱۴۱۹
نشست مدیرکل ورزش و جوانان با سمن های جوانان استان سیستان و بلوچستان
نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان با دبیران سمن های جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ظهر امروز ( 11 آبان ماه 99  ) نشست صمیمی ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان  سیستان و بلوچستان با دبیران سمنهای شهرستانهای زاهدان ، خاش ، سراوان ، سیب و سوران، میرجاوه و نصرت آباد  در محل خانه جوانان شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این نشست دبیران سمنها به بیان نکاتی درباره وضعیت سمن های جوانان استان سیستان و بلوچستان پرداختند. و موضوعاتی چون راه اندازی و تجهیز خانه جوانان شهرستانها، لزوم افزایش ارتباط و حمایت از تشکل های مردم نهاد جوانان، برگزاری کارگاه های توانمند سازی، برون سپاری فعالیت ها به سمن ها و سرعت بخشی و تسهیل امور اداری مطرح شد.

در ادامه ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : از اینکه محلی به نام خانه جوانان شهرستان زاهدان که در شأن سمنها هست راه اندازی شده است خوشحالم و سمنها می توانند از این مکان برای تشکیل اتاق های فکر و همچنین محل برگزاری جلسات خود استفاده کنند .

وی افزود: به زودی در چندین شهرستان دیگر نیز خانه های جوان راه اندازی و تجهیز خواهد شد .

کرد بیان کرد : طی این چند سال سمنهای استان خوش درخشیدند و اکنون حرفی برای گفتن در کشور دارند و با گرفتن و اجرای طرح های ملی می توانند استان را بخوبی معرفی کنند.

کرد به اتحاد و وحدت بین سمنها اشاره کرد و افزود : سازمانهای مردم نهاد باید بدون تعصبات قومی و مذهبی در کنار یکدیگر فعالیت کنند و نماد وحدت استان باشند.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان استانی محروم نیست بیان کرد : استان ما ظرفیتهای بسیاری دارد که به آنها توجه نشده است و سمنها در معرفی و استفاده از این ظرفیتها می توانند نقش بسزایی داشته باشند .

در پایان این نشست از کتاب " تامین و مدیریت مالی در سازمانهای مردم نهاد " تالیف جعفر خسروی دبیر انجمن پیشگامان عصر نوین رونمایی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز