شرور مسلح تحت تعقیب و عامل شرارت‌های سریالی در کنارک دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۶۳۲۴
شرور مسلح تحت تعقیب و عامل شرارت‌های سریالی در کنارک دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کنارک گفت : با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی کنارک شرور مسلح تحت تعقیب و عامل شرارت های سریالی این شهرستان به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، موسی معمری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی مردمی مبنی بر شرارت های سریالی فردی سابقه دار، با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "کنارک" موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: با توجه متواری بودن این شرور مسلح تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان بدست آمد.

معمری بیان کرد: در نهایت با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه این شرور در یکی از روستای شهرستان کنارک شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهات جنگی در بازرسی از مخفیگاه این شرور سابقه دار بیان داشت: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت های این متهم است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز