سفر رییس فدراسیون بوکس به سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷۱
رییس فدراسیون بوکس در سفر به سیستان و بلوچستان از برنامه های مهم این فدراسیون برای بوکس استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان، بازدید از زیرساخت های ورزش بوکس استان، افتتاح دفتر جدید هیات بوکس و همچنین حضور در ویژه برنامه ورزشی میدان پخش از شبکه استانی هامون از مهم ترین برنامه های سفر رئیس فدراسیون بوکس به استان بود.

رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران که به استان سیستان و بلوچستان در بدو ورود، با حضور در سالن اختصاصی بوکس مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان از نزدیک شاهد تمرینات بوکسورهای مستعد و نخبه این خطه قرار گرفت.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران افزود :  ظرفیت و پتانسیل بالای بوکس در استان سیستان و بلوچستان موجب شده تا قهرمانی همچون دانیال شه بخش رشد کرده و اولین سهمیه المپیک تاریخ ورزش استان را کسب کند.

وی گفت : برگزاری اردوی تیم‌های ملی بوکس بویژه بزرگسالان جهت رشد و پیشرفت این رشته در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. 

در این بازدید که، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، رئیس و اعضای هیئت بوکس استان و جمعی از قهرمانان رئیس فدارسیون بوکس کشور را همراهی می‌کردند، حسین ثوری ضمن دیدار چهره به چهره با بوکسور ها و ظرفیت‌های ارزشمند استان سیستان و بلوچستان به درد و دل های آنها گوش داده و ابراز امیدواری کرد که در جهت رفع مشکلات و مطالبات ورزشکاران، فدارسیون حمایت‌های لازم را انجام دهد.

 

 

نظر شما