مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

راه اندازی مجمع خیرین میراث فرهنگی برای اولین بار در کشور

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۸۶۷۶
علیرضا جلالزایی گفت: برای اولین بار در کشور، مجمع خیرین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: با رایزنی ها و اقدامات انجام شده مجمعی با عنوان مجمع خیرین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچون مجمع های خیرین مدرسه ساز و پزشکی شکل گرفت.

وی بیان کرد: این اقدام برای اولین بار در کشور از سیستان و بلوچستان آغاز شد، برای این کار قرار شد حسابی با اساسنامه کامل تعریف شود و عده ای از اعضا و افرادی در این مجمع حاضر باشند که حق امضا و برداشت دارند و پول به این حساب واریز شود.

به گفته این مقام مسئول، هنگامی که اساسنامه تکمیل و حق برداشت و امضاها مشخص شد بر اساس اولویت، تقدم و تمکن در حوزه سیستان و بلوچستان این مجمع خیرین کار خود را ادامه خواهد داد.

جلالزایی اظهار کرد: مبالغی که در این مجمع جمع آوری می شود برای بهبود و آبادانی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی منطقه استفاده می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: چشم انداز این کار را روشن می بینم، زیرا سبب می شود زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری، صنایع دستی و دیگر موارد مربوط به میراث فرهنگی که می تواند با کمک و مشارکت همه جانبه مردم توسعه یابد را رونق دهد.

وی گفت: این مجمع می تواند به عنوان بازو اهرم کمکی به دولت که بودجه های کمی دارد یاری برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز