آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا نیمه آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۸۳۰۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا نیمه آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان با سیر صعودی به ۲۴ هزار و ۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر محمد هاشمی‌شهری گفت: علی‌رغم تأکید فراوانی که بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود، همچنان در سایه بی‌توجهی به این پروتکل‌ها، ویروس کرونا در حال جولان دادن بوده و شمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۲۴ هزار و ۱۲ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، افزود: ۸۳ درصد موارد ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، افرادی هستند که سابقه تماس با یک فرد مثبت را در جمع‌های خانوادگی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند، ادامه داد: همچنین ۳۰۵ بیمار نیز با علائم‌ تنفسی در بیمارستان‌های ‌سیستان‌ ‌و بلوچستان بستری هستند.

هاشمی بیان کرد: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان نیز ۹۷۶ نفر است که ۱۰ نفر تنها در شبانه روز گذشته به تعداد فوتی‌های کرونا در این استان افزوده شدند.

 

نظر شما