ابتلای ۴۰۰ پرستار سیستان و بلوچستان به کرونا در روند خدمت‌رسانی

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به ابتلای حدود ۴۰۰ پرستار زیرمجموعه این دانشگاه به بیماری کرونا در جریان ارائه خدمات به بیماران استان، گفت: کادر درمان همچنان با تمام توان در خدمت مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سیدمحمد هاشمی شهری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون که در آستانه رسیدن به یک سال است حدود 400 پرستار زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جریان ارائه خدمات به بیماران استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه در این مدت همه کادر بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان با تمام توان جهت خدمت‌رسانی به مردم پای کار بوده‌اند، گفت: کادر درمانی به ویژه پرستاران در خط مقدم مقابله با کرونا همچنان برای خدمت به مردم تا پای جان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: در جریان بحران شیوع کرونا در سطح استان با وجود کمبود منابع انسانی و ضعف در زمینه کمبود تخت بیمارستانی هیچ بیماری پشت درب بیمارستان بدون خدمات نماند و پرستاران استان به روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه پای کار خدمت به مردم بودند و در این مدت حتی شاهد بودیم جمع زیادی از پرستاران داوطلبانه مرخصی‌های خود را لغو کردندو به محل کار خود برگشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود قدردان پرستاران به عنوان قشر زحمت‌کش و ایثارگری هستیم که در جریان شیوع کرونا ویروس بار دیگر به خلق حماسه‌ای انسان‌دوستانه در ایران اسلامی کمک کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ میهن عزیزمان رقم زدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز