دستگیری قاتل جوان ۳۰ساله سراوانی پس از ۲ سال فرار

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۸۸۲۵
دستگیری قاتل جوان ۳۰ساله سراوانی پس از ۲ سال فرار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل جوان 30ساله سراوانی پس از 2 سال فرار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اسفند ماه سال 97 و در پی قتل جوانی 38ساله در یکی از محلات سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با برسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که یکی از هم محلیان این جوان، به دلیل اختلافات قبلی، پس از مشاجره لفظی، با او درگیر و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و سپس از طریق مرزهای شرقی، به کشور همسایه گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان دریافت و شناسایی محل اختفاء و دستگیری او  را دستور کار خود قرار دادند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 2 سال فرار دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف متهم 27 ساله به این جنایت خاطر نشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز