معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

ایجاد امنیت در منطقه تنها کار دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیست

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵۲
ایجاد امنیت در منطقه تنها کار دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیست
معاون و سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد امنیت در منطقه تنها کار دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیست بلکه باید با برآورده کردن خواسته مردم و فعال شدن ظرفیت‌های موجود به امنیت واقعی برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابوذر کوثری در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر اظهارداشت: هر خدمتی که به شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه انجام شده به واسطه خود شما و همت مدیرانی که در جایگاه‌های مختلف حضور دارند بوده و این همدلی، وحدت و کنار هم بودن مردم و مسوولان مثل دانه‌های یک تسبیح هستند، که دور هم جمع شدند تا کشوری بهتر داشته باشیم.

وی افزود: دل کندن از شما مردم خونگرم و مهمان‌نواز ایرانشهر بسیار سخت بوده و این لطف و محبت شما همیشه در ذهن و اندیشه من باقی می‌ماند و خدمت در این منطقه از سیستان و بلوچستان لذتی عمیق و دلنشین به آدم دست می‌دهد که کمتر جایی از کشور چنین احساسی درون یک مدیر ایجاد شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یک سال و نیم اخیر به دلیل فشارهای اقتصادی و سیاسی که دشمنان دامن‌گیر کشور ما کردند، مشکلات زیادی به مردم تحمیل و ما برای حل چالش‌ها نشست‌های متعددی را با دستگاه‌های اجرایی و اداری برگزار کردیم تا کمترین آسیب در بحث اشتغال و اقتصاد به همشهریان ما وارد شود.    

وی خاطر نشان کرد: یک مدیر موفق در این بحران‌های سخت اقتصادی و سیاسی باید برای حل معضلات ارتباط قوی و محکم با مردم برقرار کند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع و ارزیابی کامل از جامعه، به راه حلی ثمربخش دست پیدا کند و باعث رفاه و آسایش زندگی مردم شود.

کوثری تاکید کرد: شورای تامین ایرانشهر در یک سال اخیر به دلیل عملکرد مثبت سه بار مورد تقدیر و تجلیل واقع شده که به تعبیر مسوولان سیاسی سیستان و بلوچستان این امر در ۴۰سال عمر انقلاب بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز مجموعه اقداماتی که توسط شورای تامین، ارگان‌ها و نهادهای متولی انجام شده ثمره آن ایجاد حس امنیت بین مردم  بوده که این نتیجه برای ما خوشایند است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعتماد مردم یک سرمایه قوی برای تسریع بخشیدن در توسعه و پیشرفت جامعه بوده که می‌تواند کشور ما را به رشد و تعالی بزرگ برساند.

وی گفت: انتخابات پرشور و حماسه‌ساز سال گذشته در ایرانشهر، یک انتخابات بدون حاشیه و سالم در ادوار قبل بود که باعث شد تا همه نگرانی‌ها به خوبی با همکاری مردم و مسوولان رفع شود.

کوثری اظهارداشت: برای تنظیم بازار با همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها به موقع ورود کردیم تا مشکلات مردم مرتفع شوند و از دل تهدیدها توانستیم ۱۳ فرصت شعلی مناسب برای جوانان و جویای کار ایجاد کنیم.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در کنار مسوولان گفت: در نظام جمهوری اسلامی یک مدیر وقتی که کاری را درست و ثمربخش انجام می‌دهد، باید به طور صحیح و به دور از تبلیغات آن را رسانه‌ای و از سو برداشت‌های احتمالی پرهیز کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز