هشدار پلیس سیستان و بلوچستان به موتورسوارانی که چهره خود را می‌پوشانند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۱
هشدار پلیس سیستان و بلوچستان به موتورسوارانی که چهره خود را می‌پوشانند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با عاملان ناامنی در سطح استان به موتورسیکلت سواران ناشناسی که با سر و صورت بسته باعث ایجاد نا امنی می شوند هشدار داد.

به گزارش خبرگزاریبرنا ، سردار "احمد طاهری"  در زاهدان اظهار داشت: متأسفانه در سطح شهرها و معابر عمومی استان شاهد تردد موتورسیکلت سواران ناشناسی هستیم که با سرو و صورتی پوشیده و با موتورسیکلتهایی فاقد پلاک باعث ایجاد ناامنی  و رعب و وحشت عمومی می شوند.
وی افزود: طی بررسی های صورت گرفته علاوه بر اینکه این موتورسیکلت سوران با حرکات نمایشی باعث ایجاد بی نظمی، آلودگی صوتی  و بروز تصادفات در سطح شهر ها میشوند شاهد ارتکاب جرائم خشنی، چون سرقتهای مسلحانه، زورگیری، کیف قاپی، و .. توسط آنها هستیم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه پلیس استان برای اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران ناشناس و متخلف، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های امنیتی پلیس، برخورد سختی در انتظار عوامل نا امنی در سطح استان است.
وی از خانواده ها و مردم شریف استان خواست تا نظارت بیشتری بر جوانان و فرزندان خود  داشته باشند و آنها را از عواقب سخت ارتکاب به جرائم  و ناهنجاری های اجتماعی آگاه سازند.
سردار طاهری امنیت و آرامش پایدار را برازنده مردم نجیب استان پهناور سیستان و بلوچستان دانست و از شهروندان خواست تا در رسیدن به این هدف مهم پلیس را یاری  و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز