استاندار سیستان و بلوچستان:

خیران در سیستان و بلوچستان نقش آفرین هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۵۲۲۳
خیران در سیستان و بلوچستان نقش آفرین هستند
استاندار سیستان وبلوچستان گفت:خیران در حوزه‌های مختلف بویژه مدرسه سازی در این استان به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در آیین بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه زاهدان اظهار داشت: پیوندی بین مردم این استان با مردمان دیگر نقاط کشور برقرار شده که به حق می‌توان از آن به نیکی یاد کرد.
 وی بیان کرد: از ردیف تخصیص یافته در سال ۹۷ تا کنون خوشبختانه اعتبارات دولتی ۱۰۰ درصد رشد داشته و در کنار آن ورود و حضور جدی و تاثیرگذار خیران نیز مبارک و امیدآفرین بوده و خواهد بود.
واعظ مهدوی رییس شورای عالی هاسب(همدلان آینده‌نگر سیستان و بلوچستان) نیز گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند توجه هر چه بیشتر در همه حوزه‌هاست، بویژه حوزه آموزش و پرورش و عقب ماندگی تاریخی در توسعه فضاهای آموزشی که خوشبختانه خیران ساخت ۲۰۰ مدرسه در این استان را متعهد شده‌اند.
فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده و نگاه بلندنظرانه خیران گفت: مادامی که ظرفیت عظیم و گسترده مردمی بویژه خیران خوش‌نام در کنار اعتبارات و تصمیمات دولتی به کار آید بسیاری از موانع و مشکلات از مسیر دستیابی به اهداف حذف و شرایط بهتری پیش رو قرار خواهد گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: هم‌افزایی و همراهی مجموعه‌های مختلف اعم از دولتی و مردمی در سال‌های اخیر  بویژه ورود جدی، بی‌وقفه و شبانه‌روزی خیران عزیز اتفاقات ارزنده و ماندگاری را در حوزه فضاهای آموزشی استان رقم زده که با تمام وجود ستایشگر این مهربانی ها هستیم.
حمیدرضا رخشانی یکی از چالش‌های مهم آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را افزایش فزاینده موالید و آمار دانش آموزی و ورود ۳۵ هزار نفر دانش آموز در هر سال تحصیلی به عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا سال ۱۴۰۴ آمار دانش آموزی این استان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برسد که با این وجود حدود ۳۵ هزار کلاس درس جدید مورد نیاز خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز