تردد در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ۲۱ درصد کاهش داشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۵۴۵۳
تردد در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ۲۱ درصد کاهش داشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از کاهش ۲۱ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی این استان در سالجاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایوب کرد اظهارداشت: ۳۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۸۳۰ تردد در این مدت در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه با ۳۸ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۸۴۸ تردد کاهش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی همچنان بر کاهش تردد و ماندن شهروندان در منازل تا مهار ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: سرعت متوسط تردد در راه‌های سیستان و بلوچستان در مدت مذکور ۸۲ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان مدیریت راه‌های استان بیشترین تردد ثبت شده در سالجاری با یک میلیون و ۱۴ هزار و ۱۶۹ تردد مربوط به محور زابل – هیرمند گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای است.

 

نظر شما