دستگیری ۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۷۷۸۳
دستگیری ۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار 4 شرور و سارق مسلح جاده ای در محور مواصلاتی زاهدان به خاش دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری استان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "زاهدان به خاش" به یک دستگاه خودروی  پژو 405 با 4 نفر سرنشین مشکوک که بلافاصله با رعایت کلیه جوانب احتیاط با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: سرنشینان خودرو که خود را محاصره پلیس می دیدند بدون توجه به ایست مأموران با تیر اندازی، قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل متقابل تکاوران پلیس  و دریک اقدام ضربتی خودروی آنها توقیف و هر 4 سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ،یک قبضه سلاح کلاش به همراه 89عدد تیر جنگی، یک قبضه کلت کمری به همراه 8فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح ساچمه زن وینچستر به همراه 11عدد فشنگ مربوط کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهمان دستگیر شده از اشرار و سارقان مسلح سابقه دار استان بوده که قصد سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز