برگزاری نخستین کلاس داوری کشتی در شرایط کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۸۸۲۹
برگزاری نخستین کلاس داوری کشتی در شرایط کرونا
پس از حدود یکسال که به دلیل شیوع کرونا کلاس‌های داوری لغو شده بود، اولین کلاس داوری در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی افزود: پس از سفر علیرضا دبیر به استان سیستان و بلوچستان و قولی که برای برگزاری کلاس داوری داده بودند، یک کلاس بازآموزی قوانین داوری در این استان و با مدرسی بنده برگزار شد.
وی ادامه داد: این جلسه برای داورانی بود که از جمع داوران استان حذف شده بودند و دفترچه شأن باطل شده بود.
مصلایی پور در مورد موارد مطرح شده این کلاس تصریح کرد: در این کلاس قوانین داوری را با نشان دادن فیلم و اسلاید مرور و بازگو کردیم و پس از آن از داوران امتحان کتبی و همچنین امتحان با نشان دادن فیلم داوری گرفتیم تا در صورت قبولی در کلاس به جمع داوران استان سیستان و بلوچستان اضافه شوند.
وی با بیان اینکه کمیسیون داوران برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد گفت: یکی دیگر از اهداف ما برگزاری وبینارهای آموزشی برای داوران استان‌ها می‌باشد که به صورت هفتگی انجام می‌شود و هر استانی که اعلام آمادگی کند، وبینار آموزشی را برای آن استان برگزار می‌کنیم.


داور المپیکی کشورمان گفت: هدف دیگر ما آماده کردن فیلم و اسلاید از داوری کشتی‌های بین المللی و جهانی برای اردوهای تیم‌های ملی است، و هر زمان که کادر فنی تیم ملی اعلام آمادگی کنم حاضریم که کلاس آموزش داوری را برای کشتی گیران و کادر فنی برگزار نمائیم.
وی در پایان گفت: اگر شرایط مهیا باشد، می‌توانیم کلاس‌های داوری را به صورت حضوری نیز در استان‌ها برگزار نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز