انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان / ۵ سوداگر مرگ دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۸۸۵۱
انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان / ۵ سوداگر مرگ دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۲۹ کیلو مواد افیونی در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی این شهرستان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه اعضای این باند قاچاق را که با دو دستگاه وانت تویوتا ، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو 405، در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در منطقه "آسپیچ" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: طی این عملیات با عکس‌العمل سریع  و اقدام به موقع مأموران پنج نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف سه قبضه سلاح کلاش به همراه 166 فشنگ جنگی و دو دستگاه بیسیم دستی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان 829 کیلو و 690 گرم تریاک کشف شد و متهمان به مراجع قضائی معرفه شده و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز