دستگیری ۲ شرور مسلح سابقه دار در دلگان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵۰
دستگیری ۲ شرور مسلح سابقه دار در دلگان
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری ۲ شرور مسلح سابقه دار با چندین فقره سابقه شرارت در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ “غلامرضا نورا  بیان داشت : درپی تیر اندازی طی یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان دلگان که منجر به جرح و زخمی شدن تعدادی از طرفین درگیری ورعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با انجام تحقیقات میدانی هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این نزاع و تیراندازی که از اشرار سابقه دار شهرستان بودند معلوم و مشخص شد متهمان پس از درگیری از شهرستان متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: باتوجه به شرارت‌های سریالی این افراد در منطقه و ایجاد رعب و وحشت عمومی تلاش پلیس به صورت جدی برای شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آن‌ها آغاز شد.

سرهنگ نورا افزود: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس محل اختفاء این ۲ شرور سابقه دار در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهمان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک قبضه سلاح کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

او  با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر جدیت و قاطعیت پلیس در مقابله با اخلالگران نظم و امنیت عمومی تأکید و ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس در برقراری نظم و امنیت از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون گریز، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز