آخرین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۴ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۲
آخرین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۴ دی ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : در 24 ساعت گذشته 42 نفر از هم استانی های عزیز بر اساس نتایج آزمایشات دقیق انجام شده، ابتلای آنها به کرونا ثابت شده است و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان به 26 هزار 749 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  دکتر سید محمد هاشمی شهری با آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای همه عزیزانی که در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند افزود: در 24 ساعت منتهی به امروز چهارشنبه 24 دی ماه روز بدون فوت دیگری را در استان پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 42 نفر از هم استانی های عزیز بر اساس نتایج آزمایشات دقیق انجام شده، ابتلای آنها به کرونا ثابت شده است و بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان به 26 هزار 749 نفر رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه عادی انگاری کرونا و دیر مراجعه کردن مبتلایان به کرونا برای درمان، از دلایل اصلی فوت در بخش های مراکز درمانی می باشد افزود: با وجودی که در 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ مورد فوتی در سطح استان نداشته ایم ولی در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روز گذشته   1127 نفر از هم استانی های عزیزمان به علت ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کماکان رعایت فاصله فیزیکی بیش از یک و نیم متر، شستشوی منظم دست ها با آب و صابون مایع و استفاده از ماسک سه لایه را مهمترین اقدامات پیشگیرانه از کووید 19 برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز