با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان دشتیاری افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷۹
طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان دشتیاری افتتاح شد
طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان در شهرستان دشتیاری با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، برای این طرح که عملیات احداث آن در هفته دولت امسال آغاز شده است؛ مبلغ ۱۳۵هزار و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

در این پروژه 6600 مترمکعب خاکبرداری، 2900 مترمکعب زیرسازی، حدود ۱۴هزار مترمربع سنگ فرش، ۱۸هزار مترمربع آسفالت و حدود ۲۶هزار مترمربع پیاده رو سازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شده است.

 احمدعلی موهبتیاستاندار سیستان وبلوچستان در مراسم بهره‌برداری از طرح هادی و بهسازی بازار نوبندیان با بیان اینکه مرز رسمی ریمدان به تازگی افتتاح شده است و در آینده نزدیک بازارچه مرزی پسابندر افتتاح می‌شود؛ اظهار کرد: پروژه‌های آب‌رسانی و طرح‌های عمرانی متعددی در شهرستان دشتیاری در حال اجرا است که این موضوع باعث شده این شهرستان در آستانه جهش برای توسعه قرار  بگیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان افزود: نوبندیان دارای قدمت زیادی است ولی متاسفانه قبل از اجرای طرح هادی و بهسازی بازار از چشم‌انداز و منظره مناسبی برخوردار نبود.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در حفظ و نگهداری این پروژه؛ ابراز امیدواری کرد:با مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیت و اجتماعی، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این منطقه و استان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز