کشف ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۸۳۸۴
کشف ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 170 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 4 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 6 دستگاه تریلی سوخت کش و 6 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 170 هزار و 750 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این مقدار سوخت کشف شده شامل 52 هزار و 780 لیتر گازوئیل، 55 هزار و 770 لیتر بنزین،60 هزار 800 لیتر نفت و یک هزار و 400 لیتر سایر فرآورده های نفتی بوده که در شهرستان های سراوان، بمپور، زاهدان  و زابل کشف شدند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف 12 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، افزود: در این رابطه 4 باند قاچاق سوخت منهدم و 27 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز