پایان مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۰۶۶۵
پایان مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در سیستان و بلوچستان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تلاش تیم های بهداشتی، عملیات واکسیناسیون فلج اطفال در استان سیستان و بلوچستان با پوشش ۱۰۰ درصدی کودکان زیر ۵ سال پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید مهدی طباطبایی  گفت: با توجه به هم مرزی استان سیستان و بلوچستان و شرایط کشور های افغانستان و پاکستان،در مرحله اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال بیش از 445 هزار نفر کودک زیر 5 سال استان برعلیه بیماری فلج اطفال واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به موضوع که بیش از 39 هزار کودک غیر ایرانی نیز واکسن را دریافت کردند افزود: در اجرای این طرح 2 هزار 811 تیم بهداشتی عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه همکاری داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تشکر از مشارکت خوب مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به پراکندگی و صعب العبور بودن بعضی از مناطق، از زحمات و تلاش های تمامی تیم های اجرایی و تیم های نظارتی که به خوبی واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال را انجام دادند تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود:: در مرحله اول اجرای این طرح در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 205 هزار 900 نفر کودک زیر 5 سال واکسن تیپ 2 فلج اطفال را دریافت کردند.

گفتنی است: مرحله دوم واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال از 16 لغایت 19 اسفند ماه اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز