اولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سیستان راه اندازی شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۲۰۰۷
اولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سیستان راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری گفت: اولین صندوق منطقه ای حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور در سیستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، جانعلی بهزاد نسب در مراسم افتتاح این صندوق گفت: صندوق منطقه ای سیستان، بر اساس ماده ١٢ قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی با سرمایه اولیه بالغ بر ١١٠ میلیارد ریال و با مشارکت ۵١ درصدی بهره برداران شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز  و ۴٩ درصدی وزارت جهادکشاورزی در سیستان راه اندازی شد.

وی هدف اصلی صندوق ها را حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برشمرد وافزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و هدفمند از دیگر اهداف این صندوق‌ها است.

بهزاد نسب بیان داشت: صندوق منطقه ای سیستان می‌تواند عمل منابع تجمیع نهاده های حمایتی به منظور توزیع صحیح، اصولی واقتصادی برای حوزه‌های کشاورزی و اشتغال باشد و  ورود صندوق ها به عرصه بازرگانی بایستی مبتنی بر زنجیره ها و کشاورزی قراردادی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی های بخش کشاورزی استان گفت: استعداد کشاورزی استان در حوزه شیلات و آبزیان و دامپروری بی نظیر است و سیستان و بلوچستان در تأمین گوشت کشور می‌تواند برزیل دنیا شود.

محمدعلی نیکبخت تاکید کرد: سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان را به ١٠٠٠ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و بزودی صندوق منطقه ای چابهار نیز راه اندازی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز