آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۱ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۱ اسفند ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با افزایش ۸ مورد جدید به ۲۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید محمد هاشمی شهری اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۲۷ هزار و ۸۰۳ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند، افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه هم اینک ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی یک هزار و ۱۶۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی در استان و کشور تصریح کرد: این ویروی دارای میزان سرایت بالاتر و مرگ و میر بیشتری است و به شدت کودکان و نوجوانان را درگیر کرده و آسیب‌های بیشتری را دارد.

هاشمی شهری از امکان تشخیص تست کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته کرونا، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور پیدا نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز