استاندار:

تکمیل پروژه های عمرانی حوزه ورزش در سیستان و بلوچستان تحسین برانگیز است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۵۶۲۳
تکمیل پروژه های عمرانی حوزه ورزش در سیستان و بلوچستان تحسین برانگیز است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی حوزه ورزش در سیستان و بلوچستان تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ​«احمد علی موهبتی» در نشست مشترک با ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه بیان داشت: عملکرد و فعالیت های حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در بخش های قهرمانی، همگانی، روستایی و مشارکت های اجتماعی بسیار چشمگیر بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پیگیری های مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری مسابقات، میزبانی های ملی و بین المللی که موجب رضایت اکثر ورزشکاران و مربیان مهمان را به دنبال داشته است، از نکات بارز مجموعه ورزش و جوانان می باشد.

موهبتی تصریح کرد: ورزشکاران باید با منش پهلوانی و زورخانه ای فرهنگ ترویج ورزش همگانی بهمراه گسترش ارزش های والای انسانی را در سطح جامعه بسط دهند.

وی افزود: ورزش و هنر زبان مشترک آحاد بشریت در روی کره زمین می باشد که علاوه بر لحاظ فنی کمک بسزایی در ترویج کرامات و فضائل انسانی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: سابقه تاریخی مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در عرصه پهلوانی و همچنین مردانگی زبانزد بوده و ما باید این رفتار و کردار را با گسترش فعالیت‌های فرهنگی تداوم ببخشیم.

موهبتی خاطرنشان نمود: در حوزه ورزشی نگاه در این باشد که رفتارها نشات گرفته از ایده آل های دوام و بقا در حوزه رفتارهای انسانی باشد و با کار فرهنگی تلاش کنیم تا این فرهنگ تو جامعه سوق داده شود.

 همچنین در ابتدای این جلسه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گزارش جامع از عملکرد و فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی، همگانی، روستایی و جوانان و برگزاری مسابقات و میزبانی ها و اردوهای تیم ملی و کسب مدال های ورزشکاران شایسته استان ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز