۳ پل بزرگ در شمال سیستان و بلوچستان احداث می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۷۷۹۴
۳ پل بزرگ در شمال سیستان و بلوچستان احداث می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون احداث ۳ پل بزرگ با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در شمال استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایوب کرد  بیان کرد : در حال حاضر ۳ پل بزرگ، مجموعاً به طول ۱۰۰ کیلومتر در شمال استان سیستان و بلوچستان با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه، پیش بینی می‌شود این ۳ پل در ۶ ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد، افزود: با افتتاح این پل‌ها شاهد روان شدن ترافیک در محورهای شمال استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع ۷۸۰۰ دستگاه پل به طول ۳۲ کیلومتر در شمال استان وجود دارد و تعداد پل‌های در سراسر استان ۱۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه است که ۴ درصد پل‌های کشور را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی استان سیستان و بلوچستان نگهداری از پل‌ها کار بسیار دشواری است از این رو از دهیاری‌ها و شهروندانی که از این پل‌ها عبور می‌کنند در خواست داریم در صورت مشاهده هر گونه نقص و یا افرادی که به این ابنیه ها خسارت وارد می‌کنند اطلاع رسانی کنند تا با آنها برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز