فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان:

کشف یک تن و ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۹۷۷۴
کشف یک تن و ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات شب گذشته پلیس استان در شهرستان‌های سراوان و خاش خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها یک تن و ۱۱۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به سمت مرکز استان را داشتند، مطلع شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس استان در این ۲ شهرستان، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، متهمان را که با دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال و جابه‌جایی محموله مواد مخدر را داشتند، مشاهده و عملیات انتظامی را برای دستگیری و توقف خودروهای آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با ادامه عملیات و حضور مأموران در منطقه کمین، سوداگران با مشاهده مأموران به سمت آنان تیراندازی که با آتش پر حجم تکاوران پلیس رو به رو شده و با تنگ شدن عرصه رویارویی، قصد متواری شدن از محل و مخفیگاه خود را داشتند که با محاصره و هوشیاری مأموران انتظامی ۳ تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس، یک تن و ۱۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۸۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۵۹ کیلوگرم حشیش از مخفیگاه و محل دپوی قاچاقچیان کشف و ضبط کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، بر عزم جدی و قاطعانه پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاقچیان و مقابله با سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: پلیس استان در مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ چه در مرکز و چه در مرزها در حفاظت از کشور و استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما