محمدباقر نوبخت وارد زاهدان شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۸
محمدباقر نوبخت وارد زاهدان شد
محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه وارد فرودگاه زاهدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نوبخت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان  قرار گفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفری یک روزه به استان همزمان ١٠٠٠ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۴٧٠٠ واحد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در دو روستای شمال استان افتتاح خواهد کرد .

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورورد به زاهدان گفت : در سیستان و بلوچستان 46 طرح با ارزش 570 میلیارد تومان در حال اجراست که در این سفر روند اجرای این طرح ها بررسی خواهد شد.
نوبخت ، امروز همچنین  از راه آهن زاهدان-خاش و خط راه آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید خواهدکرد.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان : شش طرح عمرانی این اداره هم امروز  با حضور نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان نیمروز به بهره‌برداری می رسد .

افتتاح ساختمان فرمانداری شهرستان نیمروز و فنوج، مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی بانوان شهرستان نیمروز و هامون و پل افضل‌آباد از دیگر برنامه های دکتر نوبخت است.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه از راه آهن زاهدان-خاش و راه آهن خاش- ایرانشهر به صورت هوایی بازدید و در ادامه این سفر از حاشیه شهر زاهدان دیدن خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز