زاهدان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۱۲۹۹
زاهدان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زاهدان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا و ۱۰ شهرستان دیگر استان در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا شهرکی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتحاذ شده محدودیت های لازم به ادارات، اصناف و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و از فردا اجرایی خواهد شد به طوری که در شهرهای قرمز تا یک سوم کارکنان برای خدمات ضروری می‌توانند حضور داشته باشند و بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان های پنج گانه سیستان، ایرانشهر، بمپور، چابهار، کنارک و دشتیاری در وضعیت نارنجی و شهرستان های خاش، تفتان، دلگان، سراوان، سرباز و راسک در وضعیت زرد قرار دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ابتلا به کرونا در استان روند صعودی گرفته بطوریکه با افزوده شدن ۹۲ مورد جدید شمار مبتلایان به این بیماری در استان به ۲۸ هزار و ۹۹۲ نفر رسید.

شهرکی بیان کرد: همچنین تاکنون یکهزار و ۲۰۱ نفر در سیستان و بلوچستان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک فعالیت می کنند و ادارات و سازمانها نیز باید با یک سوم نیروها و بقیه  به صورت دورکار فعالیت می کنند، رفت و آمد به شهرهای قرمز و نارنجی با پلاک غیر بومی نیز ممنوع است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ورود مسافران نوروزی به استان، تجمع های خانوادگی و عدم رعایت پروتکل ها را از دلایل افزایش ابتلا به کرونا عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز