افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان دلگان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۱۶۶۹
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان دلگان
همزمان با هفته سلامت بخش دیالیز بیمارستان امام رضا(ع) دلگان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، فرماندار و جمعی از مسئولین دلگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) دلگان در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران دیالیزی در فضایی از بیمارستان فعلی با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.

کامران کردی افزود: این بخش مجهز به دو تخت، دستگاه آر .اُ (R.O ) دستگاه (تبدیل آب شهری به آب مقطر) دو مانیتور علائم حیاتی، ترالی اورژانس و دستگاه کمک شوک است.

وی با اشاره به این که در این بخش متخصص داخلی ناظر بر عملیات دیالیز است، تصریح کرد: با افتتاح این بخش تعداد 12 نفر از بیماران دیالیزی شهرستان دلگان که پیش از این برای انجام دیالیز مسافت ایرانشهر و شهرستان های همجوار را طی می کردند، از خدمات دیالیز بهره مند شدند.

وی با اشاره با استقرار متخصصین اطفال، داخلی و زنان در این بیمارستان از راه اندازی اتاق عمل و استقرار متخصص بیهوشی، جراح و امکان ارائه خدمات سونوگرافی با متخصص رادیولوژی و ارایه خدمات به بیماران تالاسمی در این بیمارستان در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

 

نظر شما