دستگیری شرور مسلح در ایرانشهر

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۶
دستگیری شرور مسلح در ایرانشهر
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در عملیات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر سارق مسلحی که در سرقت های متعدد مسلحانه شهرستان نقش داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه کلت کمری کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن کیخا اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از تردد یکی از سارقان مسلح تحت تعقیب پلیس شهرستان که به صورت حرفه ای در سرقت های متعدد مسلحانه موتورسیکلت و منزل نقش داشت مطلع و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله تیمی متشکل از مأموران با تجربه پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی مأمور شناسایی مخفیگاه این شرور و سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس مخفیگاه شرور مورد نظر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و هنگامی که در حال تردد با خودروی خود بود در  یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 2تیغه خشاب کشف شد.

کیخا با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و کشف جرایم ارتکابی توسط متهم تحت تعقیب در حال پیگیری است، تأکید کرد: امنیت مردم خظ قرمز پلیس است و پلیس هرگز به برهم زنندگان نظم اجتماعی اجازه جولان را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز