دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح تلفن همراه در شهرستان چابهار

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۸۱۴۰
دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح تلفن همراه در شهرستان چابهار
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح تلفن همراه در شهرستان چابهار با 5 فقره سرقت مسلحانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان "چابهار"و همچنین انتشار تصاویری در فضای مجازی در این خصوص موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت  ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار به منظور دستگیری عاملان این اقدام، با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان را مشخص و اعضای یک باند 3 نفره را  طی سه عملیات جداگانه و  ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به 5 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اعتراف کردند.
سردار طاهری با بیان اینکه در بازرسی از اعضای این باند یک قبضه سلاح کلت کمری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست، از تردد در مکان های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما