نزاع طایفه ای منجر به قتل جوان ۲۹ ساله در دلگان

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۲۳۸۲
نزاع طایفه ای منجر به قتل جوان ۲۹ ساله در دلگان
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از قتل جوانی 29 ساله در پی وقوع یک نزاع مسلحانه طایفه ای در بخش جلگه چاه هاشم آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: در پی اعلام نزاع مسلحانه منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه مشخص شد تعدادی از افراد 2 طایفه آن محل، بر سر اختلافات ملکی به صورت مسلحانه با یکدیگر درگیر شده اند که بر اثر شلیک سلاح کلاش توسط یکی از طرفین درگیری جوانی 29 ساله از ناحیه پهلو مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی جان می سپارد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: با توجه به فراری بودن طرفین حاضر در درگیری، تیمی تخصصی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران زبده پلیس امنیت عمومی، به طور جد مأمور دستگیری قاتل اصلی و دیگر عاملان راه اندازی این نزاع شده و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.
سرهنگ سرگزی خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع درگیری مجدد بین دیگر اعضای این 2 طایفه، واحد های گشتی هدفمندی در منطقه مذکور راه اندازی شده است و هم اکنون با کمک ریش سفیدان و بزرگان طوایف محل  اوضاع منطقه آرام و تحت کنترل است.

انتهای پیام

نظر شما