حضور منطقه آزاد چابهار در هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۲۷۱
حضور منطقه آزاد چابهار در هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور
سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس) شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این نمایشگاه 10 لغایت 13 آبان ماه جاری با هدف تعامل تخصصی میان شرکت‌های ایرانی و خارجی با حمایت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد کیش، به ویژه سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، سازمان میراث فرهنگی، بیمه مرکزی ایران و دیگر نهادهای اقتصادی و مالی و همچنین صدها بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار گردید که گروههای سرمایه گذاری در مدت برگزاری از غرفه سازمان بازدید کردند.

برپایه این گزارش سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بازدید از غرفه منطقه آزاد چابهار برای سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی از جمله فرودگاه، راه آهن، توسعه بندر، نیروگاه و آب شیرین کن ابراز تمایل کردند.

این گزارش می افزاید: احداث واحد تولید دارو و تجهیزات پزشکی و نیز احداث خط آهن شرق، ساخت راههای مواصلاتی، خط انتقال و ایستگاه گاز از دیگر موضوعات مورد علاقه جهت سرمایه گذاری بود.

شایان ذکر است علاوه بر نمایشگاه "همایش سرمایه گذاری و توسعه ایران، رویکرد جدید" در محل سالن همایش های بین المللی کیش و پنل های تخصصی با موضوع تسهیلات قانونی و مزایای سرمایه گذاری در ایران به ویژه در دوران پسابرجام برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز