سیرت شهید خزایی نقشه راهی برای جوانان است

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۸۳۰۵۲
سیرت شهید خزایی نقشه راهی برای جوانان است
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیوه زندگی و سیرت شهید محسن خزائی به عنوان یک جوان فداکار، باید برای جوانان ایران و به‌ویژه جوانان سیستان و بلوچستان الگو و نقشه راه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مولوی نذیراحمد سلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزائی در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است. نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده که امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است.

وی بیان کرد: شیوه زندگی و سیرت شهید محسن خزائی به‌عنوان یک جوان فداکار، باید برای جوانان ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان سیستان و بلوچستان الگو و نقشه راه باشد.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: شهید خزائی جوان برومند سیستان و بلوچستانی بود که در مناطق جنگی سوریه افتخار آفرید و این افتخارآفرینی حقیقتاً برای خانواده وی و مردم استان جای تبریک دارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان‌ها دو دسته هستند که یک دسته از مرگ فرار می‌کنند ولی در نهایت مرگ آنها را در بر می‌گیرد و دسته دوم افرادی هستند به استقبال مرگ می‌روند که شهدا نمونه بارز این گروه هستند.

وی با اشاره به منابع اهل سنت، عنوان کرد: براساس منابع ما شهیدان، حافظان و عاملان قرآن به جهت جایگاهی که نزد خداوند دارند، می‌توانند 10 نفر از بسستگان خود به بهشت ببرند، بنابراین شهید خزائی از کسانی است که برای خانواده خود نزد خداوند متعال کرامت کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز