کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۵:۴۶
کد خبر: ۴۸۵۹۳۸
کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان
فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 400 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا اربابی اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال موادمخدر از محور خاش به زاهدان را دارند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان، در مسیر خودرو آنها کمین کرده که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیر اندازی کرده و به ارتفاعات روستای کلچات متواری شدند.

وی بیان داشت: ماموران پس از متواری شدن قاچاقچیان، برای پاکسازی و پشتیبانی منطقه به محل اعزام که اشرار مسلح برای مرحله دوم اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کردند، که به دلیل آتش پرحجم ماموران، قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری های زمین با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر متواری شدند.

اربابی افزود: ماموران پس از اطمینان از عدم حضور قاچاقچیان مسلح با رعایت کلیه جوانب حفاظتی در بازرسی از خودرو مورد نظر تعداد 40 بسته 10 کیلویی موادمخدر از نوع تریاک به وزن 400 کیلوگرم کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش گسترده پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز