افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۰۲۱۶۷
افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان گفت: مرکز دیدار با فرشتگان برای ملاقات کودکان طلاق با خانواده هایشان افتتاح شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،این مرکز اولین مرکز یا مکانی در سیستان و بلوچستان است  که فرزندان طلاق با والدین خود ملاقات می کنند. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این مرکز گفت ، اغلب دیدارهای فرزندان طلاق با والدینشان در محیط های اداری و انتظامی انجام می شود که افتتاح چنین مراکزی ، آنها را از محیط های پرتنش دور نگه می دارد. 
حمیدیان افزود مرکز دیدار با فرشتگان با همکاری اداره آموزش و پرورش و نیروی انتظامی  و با هدف کاهش ناهنجاریهای اجتماعی بین فرزندان طلاق راه اندازی شده است. 
وی گفت وجود کارشناسان روانشناسی و مشاوره در این مرکز نیز می تواند کمکی برای رفع مشکلات خانوادگی فرزندان و والدین آنان باشد. 
کیخا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم افسردگی ، خشم ، افت تحصیلی و عدم حس نوعدوستی و محبت در بین فرزندان را از پیامدهای طلاق بیان و تاکید کرد با ایجاد مراکز مددکاری و مشاوره ای خانوادگی می توان به رفع مشکلات ناشی از طلاق به خانواده ها کمک کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز