افتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری تمین در دهه فجر

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۱۷۰
افتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری تمین در دهه فجر
دهیار روستای تمین و سرمایه گذار بخش گردشگری شهرستان میرجاوه ازافتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری تمین در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراد شهنوازی دهیار روستای تمین و سرمایه گذار بخش گردشگری گفت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری کشور انتخاب شده است برای توسعه صنعت توریسم در استان و شهرستان میرجاوه به عنوان سرمایه گذار دهکده گردشگری تمین را در دو فاز شروع کردم.

وی افزود: فاز نخست این مجموعه شامل اسکان موقت، سکو، آلاچیق، سرویس بهداشتی، کوه پیمایی خانوادگی، فروش محصولات فصلی نمایشگاه و غرفه فروش محصولات می باشد که با ایجاد اشتغال برای سیصد نفر در 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد و فاز دوم آن نیز در آبان سال آینده افتتاح می گردد.

وی بیان کرد: روستای هدف گردشگری تمین دارای 410 خانوار و در 65 کیلومتری شهر مرزی میرجاوه قرار دارد و دارای دبستان راهنمایی، دبیرستان دخترانه و پسرانه، درمانگاه، شبکه های دیجیتال، آب و برق می باشد و مسئولین باید نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

دهکده تفریحی گردشگری اسکان شب تمین برای 300نفربه طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند و با افتتاح این پروژه گردشگران زیادی به این منطقه سفر خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز