دستگیری یکی از عاملان قتل پدر و پسر ایرانشهری

۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۷:۰۸
کد خبر: ۵۰۴۴۰۶
دستگیری یکی از عاملان قتل پدر و پسر ایرانشهری
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر، یکی از عاملان قتل پدر و پسر ایرانشهری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر در تاریخ پنجم دی ماه سال‌جاری از قتل پدری 45 ساله و فرزند 23 ساله‌اش بر اثر اصابت گلوله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 405 باخبر شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه مقتولان در هنگام قتل با یک دستگاه پراید در خیابان کارگر این شهرستان در حال تردد بودند، افزود: پس از وقوع این قتل اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در پایش‌های تخصصی و میدانی، سرنخ‌هایی از دخالت یک فرد سابقه‌دار در این جرم به دست آوردند. 

جلیلیان افزود: پس از چندین روز اقدامات فنی شبانه‌روزی، کاراگاهان پلیس ، شب گذشته یکی از ضاربان را شناسایی کرده و وی را در منزلی در شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند. 

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده 42 سال سن دارد، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از محل سکونت وی یک دستگاه پژو 405 که تحت تعقیب مراجع قضایی تهران بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در ادامه گفت: این متهم حرفه ای در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ارتکاب این قتل با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و انگیزه خود از  ارتکاب این جرم را دخالت این فرد در قتل یکی از بستگانش در بهار سال گذشته عنوان کرد.

جلیلیان با اشاره به اینکه این متهم به مراجع قضایی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های گسترده پلیس برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز