هیچ قدرتی جرات و توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۶:۱۶
کد خبر: ۵۴۶۴۲۱
هیچ قدرتی جرات و توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: به سبب توان بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی هیچ قدرتی جرات و توان حمله به ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله عباسعلی سلیمانی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: توان دفاعی و آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از یک ارتش مقتدر و با صلابت برخوردار است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: زمانی که تفکر انحلال و تجزیه ارتش در بین برخی افراد در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت امام خمینی(ره) به فکر ابقا و افزایش ساز و برگ ارتش بود.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: نیروهای ارتش تنها بخشی از مجموعه نظامی خودشان را در 29 فروردین به نمایش گذاشتند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: درخشش و جانفشانی های نیروهای ارتشی در مقابله با مسائل مربوط به کردستان و مقابله جانانه با رژیم صدام در هشت جنگ تحمیلی برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای ارتش در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی با فرار از پایگاههای نظامی، همسویی و همراهی خودشان را با ملت به خوبی به نمایش گذاشتند.

عضو خبرگان رهبری افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیعت خود با حضرت امام خمینی(ره) کمر رژیم ستم شاهی را شکستند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان کرمان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی توانست بعد از گذشت قریب چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری و اطاعت خود را در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبا ترین شکل به نمایش بگذارند.

 

نظر شما