انفجار شی صوتی در سراوان/ این حادثه تلفات جانی نداشته است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۵:۳۰:۳۱
کد خبر: ۷۳۹۲۷۶
انفجار شی صوتی در سراوان/ این حادثه تلفات جانی نداشته است
صبح روز گذشته صدای انفجار یک شی صوتی در شهرستان سراوان شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی وارد صحنه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدهادی مرعشی با تایید این مطلب اظهار کرد: صبح روز گذشته صدای انفجار در نزدیک بیمارستانی در شهرستان سراوان در استان سیستان وبلوچستان شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی خود را به صحنه رساندند. 

معاون امنیتی انتظامی استانداری بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ خبری از میزان تلفات جانی ناشی از این حادثه گزارش نشده است که به زودی جزئیات دقیق آن کسب و اطلاع رسانی می شود.

مرعشی تاکید کرد: مردم و شهروندان نیز اطلاعات دقیق را تنها از مراجع رسمی بگیرند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعتماد نکنند. 

فرماندار: انفجار صوتی بوده و تلفات نداشته است 

درویش نارویی  اظهار کرد: ساعت 9 و 45 دقیقه صبح جمعه 19 مرداد ماه یک شی در مقابل بیمارستان رازی سراوان واقع در خیابان عدالت منفجر شد.

 وی با بیان اینکه انفجار از نوع صوتی بوده است، افزود: به دنبال انفجار رخ داده به دو دستگاه خودرو سواری و منازل اطراف خسارت وارد شده و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی را به دنبال نداشته است.

 فرماندار سراوان با اشاره به تهدید های انجام شده از سوی گروهک های ضد انقلاب، گفت: احتمال می رود این حادثه توسط گروه های تکفیری و ضد انقلاب رخ داده باشد و نیروهای مربوطه در حال پیگیری عامل و یا عاملان حادثه هستند.

 نارویی یکی از راهبرد ها و تکنیک های دشمنان نظام و انقلاب را ایجاد رعب و وحشت در جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام گمان می برند که با چنین اقدامات کوری می توانند اندیشه نا امنی را در جامعه ترویج دهند، اما مردم با هوشیاری کامل از این مرز و بوم مواظبت و چنین اقداماتی را محکوم می کنند.

وی تصریح کرد: گروهک های ضد انقلاب در مرزها خسارت های جبران ناپذیری را از سوی نیروهای نظام متحمل شده اند و همواره با شکست مواجه شدند، خاطر نشان کرد:  نیروهای نظام تمامی رفت و آمد های عوامل ضد انقلاب را رصد خواهند کرد و با عوامل این حادثه برخورد خواهد شد.

 

نظر شما