کشف کالای تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۲۴۱
کشف کالای تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
معاون تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی‌های انجام شده مقادیر قابل توجهی کالای تاریخ مصرف گذشته شامل انواع حبوبات کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  عباسعلی عودی اظهار کرد: در راستای گزارش‌های مردمی و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی ، صنعت معدن و تجارت و نیروی انتظامی از انباری در شهرک کارگاهی شهرستان زاهدان بازدید بعمل آمد که در بررسی‌های انجام شده مقادیر قابل توجهی کالای تاریخ مصرف گذشته شامل انواع حبوبات کشف شد.

وی افزود: در همین راستا ضمن پلمپ انبار ، پرونده جهت سیر مراحل قانونی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

عودی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به نتیجه استعلام از مرکز بهداشت مبنی بر غیرقابل مصرف بودن کالاها و همچنین نحوه کشف و سایر مستندات موجود تخلف را محرز دانست و متخلف را از حیث تخلف عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته به میزان 361 میلیون و 150 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی اضافه کرد : برخی افراد در جهت سودجویی اقدام به دست بردن در تاریخ کالاهای تاریخ مصرف گذشته می کنند که بدلیل ارتکاب عمل غیرقانونی و مخاطره انداختن سلامت شهروندان با برخورد قاطع تعزیرات حکومتی روبرو شده و خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز