پیام تسلیت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید نور خدا موسوی

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۷۳۶۴۵
پیام تسلیت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید نور خدا موسوی
در پی شهادت "نور خدا موسوی" جانباز صددرصد، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران و خانواده معظم آن شهید والامقام تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار "محمد قنبری" همزمان با ایام رحلت رسول اکرم (ص) عروج ملکوتی شهید "سید نورخدا موسوی" که اسفند ماه 87 در درگیری با گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» جانباز شده و شهید زنده لقب گرفته بود، را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده آن عزیز تسلیت گفتند. 

سردار قنبری افزود: شهادت "سید نورخدا" الگویی از ایستادگی و مقاومت برای جوانان مؤمن و انقلابی است که با پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن، راه شهدا را ادامه داده و با دفاع از این مرز و بوم در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقاومت و ایستادگی می کنند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ایستادگی و مقاومت این شهید گواهی صادق بر جان برکفانی است که عاشقانه از خانه و کاشانه خود دل بریدند و با حضور در مرزها و کیان اسلامی در برابر تروریست های فریب خورده به مجاهدت پرداختند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می کنند. 

روح این شهید گرانقدر با مولایش اباعبدالله الحسین محشور و راهش پاینده باد. 

شایان ذکر است، شهید نور خدا موسوی در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی ریگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نزدیک به یک دهه تحمل جراحات جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

 

نظر شما