جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در ایرانشهر آغاز به کار کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۷۴۱۹۱
جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در ایرانشهر آغاز به کار کرد
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در آمفی تئاتر و پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری ایرانشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان از امروز با نمایش شاران به نویسندگی و کارگردانی مهرنگار ریگی از زاهدان، کیانسی به نویسندگی ندا پیری و کارگردانی حسام باقریان از زاهدان، و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد به نویسندگی اکبر صادقی و کارگردانی مرتضی مودی از زاهدان، مه گر به نویسندگی جمال ناصر بلیده و کارگردانی منوچهر بلیده از نیکشهر در آمفی تئاتر و پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری ایرانشهر آغاز به کار کرد.

فردا در دومین روز از جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان نمایش بی دلان به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی علی جامی از زاهدان، نمایش استون به نویسندگی و کارگردانی عبدالشکور رضایی پور از سراوان، نمایش زندمان به نویسندگی جمال ناصر بلیده و کارگردانی نظیر برهان زهی از ایرانشهر، نمایش برسومه به نویسندگی ندا حبیبی و کارگردانی روح الله کیخا شهر از زاهدان بر روی صحنه می رود.

نمایش جایی برای هیچکس به نویسندگی آتوسا ریگی و کارگردانی مهدی تقی زاده از زاهدان و معرکه در معرکه به نویسندگی پروانه افشاری و کارگردانی احمد گل بیگی از زاهدان روز دوشنبه به نمایش گذاشته می شود.

قرار است آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان روز دوشنبه ساعت 18 در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز