دستگیری قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت از وقوع جرم در دلگان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۷۴۱۹۴
دستگیری قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت از وقوع جرم در دلگان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر از 72 ساعت از وقوع جرم در شهرستان دلگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در ماه جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای دوردست شهرستان دلگان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد 2 جوان  18 و20ساله توسط فردی ناشناس از ناحیه سر و قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی هویت متهم را شناسایی کردند.

ملاشاهی ابراز داشت: باتوجه به اینکه قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل به یکی از استان‌های همجوار متواری شده بود و محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می‌داد تیمی از مأموران زبده پلیس با کنترل و ردزنی نامحسوس، وی را در حالیکه به صورت مخفیانه وارد شهرستان دلگان شده بود در یک عملیات ضربتی به صورت غافلگیرانه و در کمتر از 72 ساعت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متاسفانه فقدان مهارت‌های لازم در کنترل خشم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز