سه شهرستان سیستان و بلوچستان دارای هیات ووشو شدند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶:۲۴
کد خبر: ۷۹۸۱۰۷
سه شهرستان سیستان و بلوچستان دارای هیات ووشو شدند
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن هیات های ووشو شهرستان های نیکشهر، قصرقند و بمپور تعداد این هیات ها در استان به 17 مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس شیبک اظهار داشت: ووشوی سیستان و بلوچستان در سالهای اخیر قله های موفقیت را در سایه برنامه ریزی و همکاری تمام دلسوزان سپری کرده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران استان در میدان ملی و جهانی خوش درخشیدند.

وی افزود: هم اینک ووشو در سیستان و بلوچستان به یکی از ورزش های مهم تبدیل شده به طوریکه سالانه میزبان بسیاری از رقابت های ملی و بین المللی است.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استقبال مردمی و نیاز، افزایش تعداد هیات های ووشو شهرستانی در این استان مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان عبدالخالق بلیده و میلاد آذرنگ به عنوان روسای هیات ووشو قصرقند و نیکشهر و زبیده شیبانی به عنوان نخستین بانوی رئیس هیات ووشو شهرستانی در بمپور منصوب شد.

شیبک اظهار داشت: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

 

نظر شما