آغاز به کار جشنواره استانی تئاتر فجر در زاهدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۹۹۱۱۹
آغاز به کار جشنواره استانی تئاتر فجر در زاهدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بخش استانی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر از روز گذشته در زاهدان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین مسگرانی اظهار داشت: بخش استانی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر از روز گذشته در زاهدان به عنوان یکی از 6 استانی که جشنواره در آن اجرا می‌شود؛ آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در مجموع شش نمایش منتخب هر کدام در دو سانس در این جشنواره برای مردم استان به نمایش گذاشته می‌شود که دو نمایش «بی‌دلان» اثر جامی و «اسکارلتی برای لیلی» از مهرداد درگی منتخب استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با اشاره به اینکه آثار منتخب استان در تالار «اشراق» مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: «خیمه شب‌بازی، هدیه مرموز و پرواز 745» از تهران و نمایش «خواجه عطا» از هرمزگان چهار تئاتر منتخب دیگر استان‌ها در  تئاتر شهر فرهنگسرای جوان زاهدان اجرا می‌شوند.

مسگرانی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره، بیان کرد: برگزاری کارگاه تئاتر فیزیکال و میکرو تئاتر و برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب با 30 درصد تخفیف نمایش و عکس تئاتر در لابی تئاتر شهر زاهدان از مهمترین برنامه‌های جنبی در حاشیه برگزاری این جشنواره است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز