#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۰:۲۶
کد خبر: ۸۱۱۱۴۰
حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
راهپیمایی حماسه‌ای مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت کشور برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امروز همزمان با سراسر کشور شهروندان شیعه و سنی پایتخت وحدت کشور در 56 نقطه از استان؛ در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن حضور و تجلی دیگری از همدلی و وحدت را به نمایش گذاشتند.

در زاهدان جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن ساعاتی قبل از آغاز مراسم در میدان آزادی و مسیرهای منتهی به آن حاضر شده تا با حضور پرشور و گسترده در جشن چهلمین بهار انقلاب اسلامی شرکت کنند.

راهپیمایان، تصاویر زیادی از حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب در دست داشتند و شعارهای غالب آنها هم «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» بود.

مردم این استان بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

در این میان همه به صحنه آمده اند، حضور پیر و جوان، دختر و پسر قابل توجه است و زنان، چون همیشه در کنار مردان با کودکان خود حضوری گسترده دارند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز