شرکت ۱۰۰ هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر چابهار

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۷:۲۰:۲۷
کد خبر: ۸۱۱۳۲۵
شرکت ۱۰۰ هنرمند سوزن دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر چابهار
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده ۱۰۰ هنرمند سوزن‌دوز بلوچ در جشنواره مد و لباس فجر شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین مسگرانی اظهار افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیتی بی‌نظیر در صنایع‌دستی، نقش و نگار و سوزن‌دوزی دارد و برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره مد و لباس فجر موجب معرفی، تجاری‌سازی، برندینگ، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برایفاخردوزان می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های عالی زیر نظر اساتید ملی و بین‌المللی در این جشنواره برگزار می‌شود و هنرمندان فاخردوزبلوچستان این فرصت را خواهند داشت تا ضمن مهارت آموزی فراگیر راه‌های تجاری‌سازی و برندینگ محصولات منحصر به فرد خود را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سوی دبیرخانه ملی این جشنواره گزینش‌های لازم برای شرکت هنرمندان به‌عمل می‌آید و طبق برنامه‌ریزی‌ها بعد از گزینش‌های به‌عمل آمده ۱۰۰ هنرمند سوزن‌دوز بلوچ فرصت این‌را پیدا خواهند کرد که در جشنواره مد و لباس فجر چابهار شرکت می‌کنند، در کارگاه‌ها حضور یابند و محصولات خود را به‌نمایش بگذارند.

مسگرانی خاطرنشان کرد: از تمام ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان هنرمندانی در این جشنواره شرکت خواهند کرد و با همتایان بین‌المللی خود مهارت‌ها و فنون خود را به اشتراک خواهند گذاشت و با راه‌های تجاری‌سازی و برندیگآشنا خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز