مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

بیش از ۲۰۰ نخبه سیستان و بلوچستان در هفته جوان تجلیل می شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۸:۰۶
کد خبر: ۸۳۵۰۴۱
بیش از ۲۰۰ نخبه سیستان و بلوچستان در هفته جوان تجلیل می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بمناسبت هفته جوان بیش از 200 نفر از نخبگان استان تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : ۱۱ شعبان، روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند امام حسین (ع)، به عنوان روز جوان نامگذاری شده، امسال نیز ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه به عنوان هفته جوان نامیده شده است.

وی به تشریح برنامه های این هفته در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، برگزاری ستاد های ساماندهی امور جوانان ، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی سازمان‌های مردم نهاد جوانان ، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر ، تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان استان با شهدا و دیدار با خانواده شهدای جوان از مهمترین برنامه های این هفته است.

کرد اردوی گردشگری دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان ، کوهپیمایی عمومی و جامعه ورزش و جوانان استان ، دیدار و تجلیل از مفاخر استان ، جشن‌های جوان مرکز استان همراه با جمع آوری کمک‌های مردمی و گلریزان برای سیل زدگان کشور و ... را از دیگر برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

وی افزود : رویکرد اصلی جشنواره های هفته جوان در سطح استان کمک به سیل زدگان است و در تاریخ 4 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان این جشن در سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر ایجاد سمن در استان بیان کرد : در سال گذشته تعداد 21 سمن تاسیس شد و اکنون تعداد 111 سمن فعال در سطح استان در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت : تعداد 14 خانه جوان در سطح استان ساخته خواهد شد و مورد بهره برداری جوانان قرار می گیرد.

 

 

نظر شما