دستگیری قاتل جوان ۳۱ ساله در کمتر از ۲ ساعت

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۳:۰۹
کد خبر: ۸۴۹۵۰۴
دستگیری قاتل جوان ۳۱ ساله در کمتر از ۲ ساعت
با سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان "نیکشهر"قاتل مرد جوان در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:  ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته یک فقره قتل در روستای "کوچینگ" از توابع شهر نیکشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه"هیچان" برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد مردی ۳۱ ساله به نام حسن بر اثر ضربات شی نوک تیز مجروح و پس از انتقال به بیمارستان نیکشهر به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سردار قنبری تصریح کرد: موضوع قتل سریعاً به بازپرس ویژه قتل اعلام و بلافاصله تیمی از دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پرونده را به صورت ویژه در دست کار خود قرار دادند.

وی گفت: در بررسی اظهارات همسر مقتول مشخص شد فردی به نام ناصر که با شوهرش دارای اختلاف بوده به منزل آن‌ها آمده و پس از مشاجره لفظی شوهرش را با تبر مجروح و با لباس‌های خون آلود از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با شناسایی قاتل تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی متهم را در کمتر از ۲ ساعت از زمان وقوع قتل در محدوده رودخانه روستای "آبگاه" در حال فرار از روستا دستگیر کردند.

متهم ۱۹ ساله در همان بازجوئی‌های اولیه اعلام داشت در سال جاری چند مرتبه توسط مقتول مورد ضرب و شتم گرفته و او نیز برای انتقام با تبری که همیشه با خود همراه داشته به منزل مرحوم مراجعه و در ابتدا با او درگیری لفظی پیدا کرده و با بالا گرفتن مشاجره بر اثر عصبانیت با تبر دو ضربه به سر و صورت او وارد کرده و از محل متواری شده است.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز